Connect with us

Actualitate

SmartCity | Primăria sectorului 5 pune la dispoziţia locuitorilor mai multe servicii online, care înlocuiesc timpul pierdut la ghişee

Published

on

144 platforma digitala sectorul 5 - rptv.ro

Primăria sectorului 5 a lansat o nouă platformă online. Locuitorii sectorului vor putea, astfel, să interacţioneze mult mai uşor cu instituţia, vor putea depune cereri online, fără să mai fie nevoiţi să piardă timp pe la ghişee, şi vor putea face programări pentru obţinerea unor documente sau chiar le vor primi prin intermediul platformei.

Servicii disponibile prin intermediul noii platfome online:
– înrolare în sistem;
– cerere şi eliberare de certificate fiscale;
– declaraţie şi decizie de impunere auto;
– declaraţie şi decizie de impunere clădiri şi terenuri;
– declaraţie şi decizie scoatere evidenţă auto;
– alte tipuri de formulare electronice;
– depunere online de cereri la registratură.

,,Primăria Sectorului 5 devine smart, la doar jumătate de an după ce am preluat mandatul de primar. Înțeleg nevoia de digitalizare și transparență în toate instituțiile publice și acesta este motivul pentru care am solicitat ca această platformă digitală să fie gata în cel mai scurt timp. (…) Digitalizarea instituției înseamnă în același timp și limitarea răspândirii COVID-19, având în vedere că locuitorii din sector și nu numai vor putea face numeroase solicitări direct în mediul online. (…) Contribuabilii vor putea interacționa mult mai ușor cu angajații primăriei, chiar și de pe telefonul mobil. Viitorul înseamnă digitalizare, iar noi trebuie să ne adaptăm.”, a declarat primarul Cristian Popescu Piedone, într-o postare pe pagina de Facebook.

Locuitorii sectorului 5 vor putea, de asemenea, să-şi facă programări pentru eliberarea certificatelor de naştere sau a cărţilor de identitate. Tot prin intermediul platformei, cetăţenii pot descărca noua cerere de atribuire a locurilor de parcare pe raza sectorului şi pot afla, în timp real, situaţia locurilor disponibile din sectorul 5.

,,Platforma poate prelua în mod prompt solicitări prin internet, 24/24, 7/7 zile și este capabilă să deservească mai mulți cetățeni simultan, fără întreruperi și incidente. Contribuabilul este informat în mod automat despre stadiul cererii și poate accesa o secțiune de comunicare cu inspectorii alocați rezolvării cererilor în curs.”, se arată într-un comunicat al instituţiei.

Nu în ultimul rând, cetăţenii pot oferi feedback pentru serviciile online oferite de Primăria sectorului 5 sau pentru orice altă situaţie privind relaţia dintre instituţie şi comunitate. Pentru acest lucru, au la dispoziţie buton ,,Contact”, în colţul din dreapta sus al platformei digitale.

Copyright © 2019 AT Video Creations