Connect with us

Actualitate

Poșta Română, competitor real în piața serviciilor de curierat

Published

on

106 Horia Grigorescu servicii curierat Posta Romana rptv.ro

Compania Națională Poșta Română luptă pentru un loc în topul comaniilor care oferă servicii de curierat, unde concurența este acerbă. Angajații, rețeaua de distribuție și investițiile sunt principalele atuuri ale companiei de stat.

„Oamenii sunt cei care reușesc să schimbe modul în care își desfășoară Poșta Română activitatea. Oamenii sunt cei care furnizează serviciile de calitate pentru clienții noștri. Oamenii sunt acele personaje care pot cu adevărat să schimbe mentalitatea referitoare la activitatea pe care o desfășurăm.” a transmis directorul general al Poștei România, Horia Grigorescu.

Directorul general a explicat că unul dintre atuuri este dat de faptul că, la Poșta Română, angajații rămân pentru perioade lungi de timp și nu pleacă după 2-3 ani, așa cum se întâmplă în companiile private de curierat.

„Avem o rețea extraordinară care acoperă fiecare punct din România. Nu suntem o companie care să se ducă în fața unui client privat și să spună <<Îmi pare rău, nu pot deservi următoarele 100 de localități pentru că noi nu avem rețea acolo>>. Noi suntem prezenți absolut peste tot.
Mai avem un mare avantaj din perspectiva prețului. E o chestiune de strategie de business de a fi foarte agresivi pe zona de prețuri tocmai a atrage cât mai mulți clienți noi.
Marele atu  este că suntem compania care investește cel mai mult, în momentul de față, în tot ceea ce înseamnă servicii poștale și de curierat. Suntem acea companie care are și va avea cele mai noi ustensile pentru a putea să oferim serviciile cele mai calitative pentru clienții noștri.”, a precizat directorul Poștei Române, Horia Grigorescu.

Copyright © 2019 AT Video Creations